Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Salon Kosmetyczny Piękne Ciało
Plac Wolności 4-5
45-018 Opole
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Salon Kosmetyczny Piękne Ciało
Plac Wolności 4-5
45-018 Opole
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwrot towaru - koszty przesyłki od sprzedawcy do konsumenta
Zgodnie z obowiązującym prawem (art. 12 ust. 1 pkt 10 ustawy konsumenckiej) kwota zwracanego towaru i przesyłki zostanie pomniejszona o najtańszą opcję przesyłki oferowaną przez sprzedawcę według stawek umieszczonych na stronie https://kobiece-kosmetyki.pl/dostawa
Zwrot towaru - koszty przesyłki od konsumenta do sprzedawcy
Zgodnie z obowiązującym prawem (Art. 23 ustawy konsumenckiej) konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do dostawcy. To oznacza wysyłkę na własny koszt lub zgodę na obciążenie przez sprzedawcę kosztami wysyłki według stawek umieszczonych na stronie https://kobiece-kosmetyki.pl/dostawa
155,00 zł
Zadzwoń do nas!